کمک به دیگران در درک مزایای جملات انگیزشی

Wiki Article

به یاد داشته باشید آنچه در دل شما است مهمتر از آن چیزی است که در بیرون اتفاق می افتد

خب ، حالا بریم سراغ متن های زیبایی که خوندش به آدم انرژی مثبت و انگیزه میده.

خواص آلو سیاه تازه و خشک برای دیابت، کبد، پوست در طب اسلامی

درکنکور نیز همین طور است؛ اگر شما تلاش زیادی برای قبولی در کنکور نکنید و به استراحت و تفریح بیش از حد بپردازید، قطعاً رسیدن به هدفتان رویای غیر قابل دسترسی خواهد بود. پس به همان اندازه هدفتان که قبولی در کنکور است تلاش مناسبی انجام دهید.

کسانی که به شانس اعتقاد دارید! فرض کنید در تغییر کادر مدیریتی کمپانی های موفق و بزرگ مثلا ژنرال موتورز شانس حرف اول رو میزد یعنی شانس تعیین می‌کرد چه کسانی به عنوان مدیران ارشد اونجا کار کنن. به نظرتون شیرازه تمام کارها از دست در نمیرفت.

آیا برای شما هم پیش آمده است وقتی خسته و افسرده و تسلیم شده اید با شنیدن یک داستان پر امید یا جملات انگیزشی با انرژی مثبت، جان دوباره بگیرید و از نو برای رسیدن به موفقیت به تلاش و کوشش بپردازید ؟

جملات انگیزشی کنکور – ذهن انسان به هر چیزی اعتقاد داشته باشد و آن را باور کند، به آن خواهد رسید. انگیزشی کنکور

دقیقاً همان طور که ناپلئون هیل در این جمله انگیزشی کنکور به موضوع باورهای اشاره کرده است.

خواص باور نکردنی روغن رازیانه برای پوست، واژن و لاغری + مضرات

تو ظاهر عالی داری، تو احساس عالی داری ،همین طور بمون . تو هرکاری اراده کنی میتونی انجام بدی. دیروز حسابی گل کاشتی، ولی امروز میخواهی بیشتر گل بکاری(منظور به هدف زدنِ) حالا این تو و این هدف ات برو جلو.

یا هزارتا نیت پلید دیگه . بهترین کار برای مبارزه کردن با این آدما، دوری از اون ها است. یک مثال قدیمی قشنگ دقیقا منظور من رو توضیح میده.( هیچوقت با یک خوک کشتی نگیر، برای اینکه مجبوری توی کثافت های اون غلط بزنی)

من خودمم، بیشتر مواقع از جملات انگیزشی که بزرگان استفاده می کنم چون واقعا اگه یه خواسته ای یا هدفی برای خودت داشته باشی و بخوای بهش برسی پیش میاد که بعضی موقع ها بخوای ولش کنی بره رد کارش یا یکم شل کنی و …

خواهش میکنم. خوشحالم که مورد رضایت شما قرار گرفته. بله حتما،...

ذهن انسان به هر چیزی اعتقاد داشته باشد و آن را باور کند، به آن خواهد رسید. ناپلئون هیل
اصن هیچ باوری به خودم ندارم خانوادم، رفیقام، دبیرام و پشتیبانم بهم میگن تو میتونی رشته مورد علاقتو بیاری چیز دور از انتظاری نیس.

مدیریت سایت مدیر سایت و انجمن نویسندگان گام برتر

اگر شما دنبال طلا هستید استراحتی وجود نداره. حتی زمانی که همه چیز به خوبی پیش میره. یادتون باشه اگر کارها خوب پیش میره به خاطر زراعتی که در گذشته انجام دادید، اما باید یادآوری کنم.

فقط رویاهایتان را دنبال نکنید بلکه آنها را با پشتکار و پیگیری شکار کنید

اما تفکر شکست باعث طراحی نقشه های شکست خورده میشه. به خودتون یادآوری کنید که از چیزی که تصور می‌کنید بهتر هستید. انسان های موفق به هیچ وجه خارق‌العاده نیستن موفقیت مستلزم هوش برتر نیست. افرادموفق آدم‌های معمولی هستند که از اعتماد به نفس و ایمان بیشتری برخوردارند. پس هیپوقت خودتون رو دست کم نگیرید و به شکست فکر نکنید.

جدیدترین پیامهای رسمی و اداری تبریک عید سعید غدیر خم ۲۰ متن و پیام تبریک عید غدیر به شیعیان ۳۰ متن احساسی برای تبریک عید غدیر به همسرم و عشقم ۲۰ متن و پیام تبریک پیشاپیش عید غدیر تازه ترین مطالب

هیچ انسانی نمی‌تواند گذشته را برای خود بازگرداند و به عقب برگردد. اما آینده را که می‌تواند برای خود آن طور که می خواهد بسازد!

متن صبح منبع بخیر رسمی و اداری + جملات صبح بخیر دوستانه برای دوستان

یعنی اگر پیشرفی حاصل نشد به دنبال راهکار باشید، زیرا حتما ایرادات کار مشخص است.

برای افراد دیگر، رویدادهایی مانند رسیتال پیانو، بازی بسکتبال یا سخنرانی ممکن است باعث عصبی شدن نشود. در این حالت، بدن به اندازه کافی برای این رویداد پاسخ نمی دهد. هیچ ترانسمیتر عصبی برای جانبلاغی جملات انگیزشی افزایش تحریک وجود ندارد. وقتی سطح برانگیختگی پایین باشد، فرد قادر به انجام عملکرد نخواهد بود زیرا نسبت به موارد موجود در محیط هوشیار نیستند.

جملات انگیزشی می توانند به شما انرژی مثبت منتقل نموده و روز شما را به بهترین روز تبدیل کنند.

این سایت با هدف ارائه مطالب مفید و همچنین مطالب فراموش شده در زمینه موفقیت منبع و رشد شخصی راه اندازی لینک منبع شد.

همیشه دلم میخواست پیوسته درس بخونم اما نمیشه،راه های مختلفی رو امتحان کردم اما نشد

وقتی با موقعیت سختی روبرو میشید به خودتون بگیید موفق میشم. نه اینکه بگی احتمالا شکست می‌خورم !

Report this wiki page